Asiakaspalvelumme palvelee arkisin klo 9-15. Suosittelemme ottamaan yhteyttä ensisijaisesti sähköpostitse kirjaamo@telk.fi tai puhelimitse 029 4117 200, ja välttämään asiointia paikan päällä. Muutoksenhakuasioissa puhelinpalveluaika on klo 9-12.

TELKin keskimääräinen käsittelyaika on syyskuussa 2020 noin kuudesta yhdeksään kuukautta. Yksittäisen muutoksenhakuasian käsittelyaika saattaa poiketa merkittävästi keskimääräisestä käsittelyajasta.


Ammatilliseen kuntoutukseen liittyvät asiat käsitellään kiireellisinä. Niiden keskimääräinen käsittelyaika on noin neljä kuukautta.

TELKissä on vireillä 22.9.2020 yhteensä 3 045 asiaa.

 

 

kuvitus1.png

Yhteystiedot

Käyntiosoite
Ratapihantie 11
00520 Helsinki

Postiosoite
PL 28
00521 Helsinki

Pyydämme ensisijaisesti ottamaan yhteyttä sähköpostilla.

Sähköinen asiointi

Sähköpostiosoite
kirjaamo(at)telk.fi

Vaihde 029 4117 200

Telekopio 09 8764 566

Muutoksenhakuasioissa
puhelinpalveluaika on 9-12

pdf Tietosuojaseloste

Anna palautetta saavutettavuudesta

Huomasitko saavutettavuuspuutteen verkkosivustollamme? Kerro se meille ja teemme parhaamme puutteen korjaamiseksi.

Anna saavutettavuuspalautetta sähköpostilla: kirjaamo(at)telk.fi.

Saavutettavuuden valvonta

Jos huomaat sivustolla saavutettavuusongelmia, anna ensin palautetta meille. Vastaamme 2 viikon sisällä.

Jos et ole tyytyväinen saamaasi vastaukseen tai jos et saa vastausta 2 viikon aikana, voit tehdä ilmoituksen Etelä-Suomen aluehallintovirastoon. Etelä-Suomen aluehallintoviraston sivulla kerrotaan tarkasti, miten voit tehdä ilmoituksen ja miten asia käsitellään.

Valvontaviranomaisen yhteystiedot:


Etelä-Suomen aluehallintovirasto
Saavutettavuuden valvonnan yksikkö
www.saavutettavuusvaatimukset.fi
saavutettavuus(at)avi.fi
puhelinnumero vaihde 0295 016 000